Home Biduan Lirik Artikel Internasional Orkes Foto Indeks

Pesan Siti Nurhaliza Bikin Geger Warganet

img_title
Siti Nurhaliza

JagoDangdut – Nama penyanyi asal Melayu, Siti Nurhaliza mendadak jadi sorotan warganet karena postingannya di media sosial. Dia menulis pesan untuk para penggemarnya. Banyak respons positif dari para netizen.

Salam Jumaat yang Berkah…
Setiap dugaan & cabaran pasti Allah Swt sertakan hikmah serta kebaikannya.. Selalulah Bersyukur, redha dan berdoa agar Allah Swt permudahkan segalanya buat kita.. Wallahu’alam..," tulis Siti Nurhaliza.

Baca Juga: Lama Tak Muncul, Begini Kabar Siti Nurhaliza

Siti Nurhaliza Tawarkan Pilihan

Beberapa waktu lalu, Siti Nurhaliza menyampaikan pesan kepada penggemarnya untuk bisa menikmati lagu-lagunya di media Joox.

Sitizoners Exclusive Room di aplikasi JOOX @joox_my adalah satu penghormatan, bukan sahaja buat diri saya tetapi para peminat saya khasnya.Joox memberikan penghormatan kepada peminat-peminat saya untuk merasmikan dan menyertai live stream Joox Room-Sitizoners pada 9 malam ini.Semoga ruang ini dimanfaatkan oleh Sitizoners, mereka dapat berkumpul sambil memilih dan mendengarkan lagu-lagu saya.
Jangan lupa ya, muat turun aplikasi Joox, mana tau saya boleh join sekali sekala. Bila saya join? Seperti lagu saya, Biarlah Rahsia," tulis Siti Nurhaliza.

Kolaborasi dengan Rossa

Berita Terkait
Biduan
Buka Dikit